Το σώμα των ονείρων μας

files/1/shutterstock_128269805.jpgΚάθε Σεπτέμβριο η ίδια υπόσχεση... θα κάνω γυμναστική, θα κάνω δίαιτα, θα σταματήσω τις κακές συνήθειες. Και ποτέ δεν την κρατάμε. Ήρθε η ώρα να την τηρήσουμε. 

Αυτήν την φορά θα τα καταφέρουμε και θα φτιάξουμε το σώμα των ονείρων μας. Με τον ελάχιστο δυνατό κόπο. Δεν χρειάζεται να τρέχουμε στα γυμναστήρια και να χτυπιόμαστε. Ούτε να κάνουμε εξαντλητικές δίαιτες. Ακούγεται κλισέ και ίσως και ψεύτικο αλλά είναι αλήθεια. Αρκεί να έχουμε τον κατάλληλο εξοπλισμό και την όρεξη. 

Το τρίπτυχο της επιτυχίας είναι απλό και περιγράφεται με γυμναστική, κρέμες, μαγειρική. Μαγειρική; Ε βέβαια! 

Με ένα όργανο της αρεσκείας μας, ένα σκεύος πάλι της αρεσκείας μας και μία κρέμα θα κάνουμε θαύματα. Προς Θεού δεν υπονοούμε ότι θα μετατρέψουμε το σπίτι μας σε γυμναστήριο, θα ξοδέψουμε μία περιουσία και την υπόλοιπη μέρα θα την περνάμε στην κουζίνα. Το θέμα είναι να έχουμε επιλογές.

Επομένως, έχουμε και λέμε. Ας αρχίσουμε με το θέμα διατροφής μας. Στο μυαλό μας δεν είναι; Ναι. Όποιος θέλει, μπορεί. Με μία ψηστιέρα ή έναν ατμομάγειρα ξεμπερδεύουμε. Πετάμε το μελλοντικό ψητό μας μέσα, το φορτώνουμε με μπαχαρικά και ΟΧΙ αλάτι, λεμόνι αν επιθυμούμε και μας το μαγειρεύει. Θέλουμε και λαχανικά, βάζουμε και λαχανικά. Αλλιώς ωμή σαλάτα είναι ό,τι πρέπει. Και στο ενδιάμεσο πίνουμε πεντανόστιμους χυμούς και smoothies τους οποίους έχουμε παρασκευάσει στον αποχυμωτή μας. 

Και πάμε στην γυμναστική μας. Επιλέγουμε ένα όργανο γυμναστικής που μας βολεύει, μας ταιριάζει και αρμόζει στις ανάγκες του σώματός μας. Μπορούμε να επικεντρωθούμε στην κοιλιά, στα πόδια ή και σε όλο το σώμα όπως επίσης, μπορούμε να επιλέξουμε αερόβια ή στατική άσκηση ενδυνάμωσης. Με λεπτά άσκησης την ημέρα καμαρώνουμε τα σταδιακά αποτελέσματα. 

Και τέλος, οι θαυματουργές κρέμες. Θαυματουργές μόνο εφόσον συνδυάζονται με τα παραπάνω. Κρέμες σμίλευσης, σύσφιγξης και αντικυτταριτιδικές έρχονται να τελειοποιήσουν τα αποτελέσματα και να βάλουν την τελευταία πινελιά. Καλό θα ήταν να μην ξεχνάμε να τις εφαρμόζουμε δύο φορές την ημέρα. 

Και μερικά tips στα παραπάνω που πάνω κάτω είναι γνωστά. Περιορίζουμε την κατανάλωση αλκοόλ, υδατανθράκων και ζάχαρης, αυξάνουμε την κατανάλωση νερού και φρέσκων χυμών. 
Μπαίνοντας σε αυτήν την νέα ρουτίνα, στην πορεία θα μας αρέσει διότι θα βλέπουμε το σώμα μας και μαζί και την διάθεσή μας να αλλάζει!