• Η εταιρεία

Η εταιρεία

Telemarketing Α.Ε.

Συνώνυμο των πωλήσεων από απόσταση στην Ελλάδα και όχι μόνο



Πώς γεννήθηκε μια καινοτόμα ελληνική επιχείρηση


Στα χρόνια της disco, στη Νέα Υόρκη, ένας νεαρός Έλληνας που αγαπούσε τη μουσική, βρήκε στην εφημερίδα μία διαφήμιση εταιρείας που πωλούσε δίσκους από απόσταση. Ενθουσιασμένος από την ιδέα, έγινε συνδρομητής με σκοπό να αγοράζει κάθε μήνα ένα νέο δίσκο. Πέρασαν αρκετοί μήνες, και η συλλογή μεγάλωνε σταθερά, μέχρι που αποφάσισε να επιστρέψει στην πατρίδα. Η συλλογή με τους δίσκους τον ακολούθησε, θυμίζοντάς του σταθερά τις δυνατότητες που έχει κάθε εταιρεία να προσεγγίσει πελάτες σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου και να προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες, εκτός φυσικού καταστήματος.

Σύντομο ιστορικό

Κάπως έτσι το 1987 ιδρύεται η Τηλεμάρκετινγκ, με στόχο να αξιοποιήσει νέα κανάλια επικοινωνίας με το κοινό, και να ανοίξει νέους δρόμους για το εμπόριο στην Ελλάδα. Κάτω από το διακριτικό τίτλο «Διεθνείς Μοναδικές Συλλογές», η εταιρεία ξεκινά την πώληση των πρώτων προϊόντων της, τα οποία είναι κυρίως συλλεκτικά. Παράλληλα, αναπτύσσει τις πωλήσεις μέσω αλληλογραφίας και καταχωρήσεων στα μαζικά μέσα επικοινωνίας, εισάγοντας επί της ουσίας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τις πωλήσεις από απόσταση.

Το 1991 η Telemarketing Α.Ε ξεκινάει το θεσμό της τηλεαγοράς στο εθνικής εμβέλειας κανάλι ΑΝΤΕΝΝΑ,  και από το 1993 επεκτείνει τη δραστηριότητά της στο σύνολο των καναλιών εθνικής και περιφερειακής εμβέλειας.


Το 1998, αξιοποιώντας την εμπειρία και την υποδομή της στις πωλήσεις από απόσταση δημιουργεί την υπηρεσία Telemarketing Fulfillment Services (TFS), αναλαμβάνοντας να παρέχει υπηρεσίες προς επιχειρήσεις που επιθυμούν να διεξάγουν εμπόριο από απόσταση.



Το 2000 αναπτύσσει τις πωλήσεις μέσω τηλεφώνου προσφέροντας έτσι σημαντικές ευκαιρίες αγορών στο πελατολόγιό της. Τον ίδιο χρόνο και μετά από μία επιτυχημένη περίοδο δοκιμαστικής λειτουργίας δημιουργεί το πρώτο ελληνικό δίγλωσσο ηλεκτρονικό κατάστημα, για τη διάθεση των προϊόντων της εντός και εκτός συνόρων, με το όνομα www.telemarketing.gr.


Το 2001 ξεκινά η ανάπτυξη καταστημάτων λιανικής στις κυριότερες πόλεις της Ελλάδας με τον διακριτικό τίτλο Telemarketing Store, όπου οι πελάτες της έχουν πλέον τη δυνατότητα να δουν, να δοκιμάσουν και να αγοράσουν τα προϊόντα της, αλλά και να λάβουν εξυπηρέτηση πριν και μετά την αγορά τους.


 
Παράλληλα, το 2001 η εταιρεία πρωτοστατεί στη δημιουργία της Ένωσης Εταιρειών Πωλήσεων από Απόσταση και Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΕΠΑΜ), σκοπός της οποίας είναι η εξυγίανση και ανάπτυξη του εμπορίου που διενεργείται από απόσταση, και η προστασία του καταναλωτή.

To 2007 εγκαινιάζει ένα δεύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα με την εμπορική ονομασία bonprix. Το bonprix.gr, αντιπροσωπεύοντας στην Ελλάδα το ομώνυμο διεθνές brand μόδας, προσφέρει μόδα για όλη την οικογένεια και επιλεγμένα είδη για το σπίτι, σε πολύ οικονομικές τιμές και με εξαιρετική σχέση ποιότητας τιμής.


Η φιλοσοφία μας


Αναζητούμε αδιάκοπα πρωτοποριακά προϊόντα υψηλής ποιότητας, με στόχο να καλύψουμε τις ανάγκες των πελατών μας και να προσφέρουμε λύσεις στην καθημερινότητά τους. Παράλληλα, βελτιώνουμε συνεχώς της τεχνολογική και διοικητική υποδομή μας, με στόχο να προσφέρουμε σταθερά υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες μας.



Οι δεσμεύσεις μας


Δεσμευόμαστε για την ποιότητα των προϊόντων μας:
Όλα τα προϊόντα μας συμμορφώνονται πλήρως με τις Ελληνικές και Ευρωπαϊκές διατάξεις που αφορούν πώληση αγαθών, ανάλογα με την κατηγορία τους (ηλεκτρικά είδη, καλλυντικά κλπ). Επιπλέον, τα προϊόντα μας καλύπτονται από Εμπορική εγγύηση, η οποία φτάνει τα 2 χρόνια, καθώς επίσης και τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων που δεν ικανοποιούν τον πελάτη.

Ζητάμε και λαμβάνουμε υπόψη την κριτική σας: Μας ενδιαφέρει και επιζητούμε τη γνώμη σας, για αυτό σε όλες τις αποστολές εσωκλείουμε το ειδικό ερωτηματολόγιο αξιολόγησης, που αφορά στην παρεχόμενη εξυπηρέτηση καθώς και στα προϊόντα που σας αποστέλλουμε. Οι απαντήσεις και τα σχόλια που λαμβάνουμε με το ερωτηματολόγιο αλλά και με κάθε άλλο μέσο επικοινωνίας μαζί σας (email, τηλέφωνο κλπ) καταγράφονται, αναλύονται και βάσει αυτών προβαίνουμε σε βελτιώσεις.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας: Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες την ημέρα για λήψη παραγγελιών και 9.00-17.00 Δευτέρα έως Παρασκευή για την παροχή εξυπηρέτησης, σε οποιοδήποτε θέμα σας απασχολεί. Επίσης, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω email, και δεσμευόμαστε να σας απαντήσουμε αυθημερόν ή το αργότερο μέσα στην επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Είμαστε δίπλα σας και μετά την πώληση: Διαθέτουμε ειδικό τμήμα Service που είναι επιφορτισμένο με τον έλεγχο και την επιδιόρθωση προϊόντων, τόσο κατά τη διάρκεια της εγγύησης όσο και μετά τη λήξη της. Επιπλέον, υποστηρίζουμε τα προϊόντα μας με ανταλλακτικά και αναλώσιμα για όσο διάστημα μας το επιτρέπει ο προμηθευτής, ακόμα και αν δεν διαθέτουμε πλέον το προϊόν.