Telemarketing Store
Solomou 56, Nea Ionia 14234 Athens, Greece
00302112115065, info@telemarketing.gr
Κλείσιμο
0 Shopping Cart €0.00
Κλείσιμο

Συχνές ερωτήσεις

Μπορείτε να αναζητήσετε ένα προϊόν με λέξεις-κλειδιά που εισάγετε στο πεδίο αναζήτησης. Οι λέξεις κλειδιά μπορεί να είναι:

Ο κωδικός του προϊόντος, ή μέρος αυτού, στα ελληνικά με πεζά ή κεφαλαία.
Για παράδειγμα: ΑΡΤ200, ΑΡΤ, αρτ2 κ.α.

Το όνομα του προϊόντος, ή μέρος αυτού, στα ελληνικά ή τα αγγλικά, με πεζά ή κεφαλαία γράμματα, με ή χωρίς τόνους.
Για παράδειγμα: ΑΡΤΟΠΑΡΑ, αρτοπαρασκευαστής, bread MASTER, κ.α.

Η κατηγορία του προϊόντος, ή μέρος αυτής, στα ελληνικά ή τα αγγλικά, με πεζά ή κεφαλαία γράμματα, με ή χωρίς τόνους.
Για παράδειγμα: Μαγειρικά σκεύη, ΜΑΓΕΙΡΙΚ, κ.α.

Άλλες λέξεις-κλειδιά, στα ελληνικά ή τα αγγλικά, με πεζά ή κεφαλαία γράμματα, με ή χωρίς τόνους.
Για παράδειγμα: Ψωμι, ΣΥΣΚΕΥ, bread κ.α.

Η αναζήτηση μπορεί να γίνει είτε στα ελληνικά είτε στα αγγλικά. Η αναζήτηση προϊόντος δεν θα αποδώσει αποτελέσματα εάν έχετε εισάγει λιγότερα από 3 γράμματα στο πεδίο ή αν η λέξη αναζήτησης αποτελείται από μίγμα ελληνικών και αγγλικών χαρακτήρων.

Για περαιτέρω βοήθεια στην ανεύρεση προϊόντων μπορείτε να επικοινωνείτε με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω της ενότητας Επικοινωνία.

Δεν χρειάζεται να εγγραφείτε ως χρήστης προκειμένου να πραγματοποιήσετε αγορά μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Κατά τη διαδικασία αγοράς θα σας ζητηθεί να επιλέξετε μεταξύ της Εγγραφής ή της αγοράς ως Επισκέπτης.

Επιλέγοντας την Εγγραφή, δημιουργείτε ένα λογαριασμό χρήστη και αυτό σας δίνει πρόσβαση σε επιπλέον λειτουργίες του ηλεκτρονικού καταστήματος, όπως τα αγαπημένα και το ιστορικό παραγγελιών.

Τα έξοδα αποστολής των παραγγελιών που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος εξαρτώνται από το συνολικό βάρος της παραγγελίας σας, τον τρόπο αποστολής και τη χώρα προορισμού. Τα ακριβή έξοδα αποστολής για online παραγγελίες εμφανίζονται αυτόματα στο καλάθι σας καθώς ψωνίζετε και έχετε την ευκαιρία από εκεί να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας.

Οι τηλεφωνικές παραγγελίες επιβαρύνονται με τα ισχύοντα κατά περίπτωση έξοδα αποστολής τηλεφωνικών παραγγελιών, για τα οποία ενημερώνεστε κατά την παραγγελία σας.

Για αποστολές προϊόντων εντός Ελλάδος μπορείτε να επιλέγετε ως τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, Klarna και PayPal.

Εάν επιλέξετε πληρωμή με αντικαταβολή, θα πρέπει να καταβάλετε το συνολικό ποσό στον υπάλληλο του courier που θα σας φέρει το δέμα. Εάν επιλέξετε πληρωμή με πιστωτική κάρτα, PayPal ή Klarna, θα δείτε την αντίστοιχη χρέωση στον λογαριασμό σας.

Και στις δύο περιπτώσεις γίνεται επιστροφή χρημάτων, εάν αποφασίσετε να επιστρέψετε το προϊόν. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής λαμβάνετε κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό σας, στις περιπτώσεις αγοράς μέσω κάρτας γίνεται άμεση πίστωση της κάρτας σας, ενώ στις περιπτώσεις αγοράς μέσω PayPal ή Klarna, τα χρήματα πιστώνονται του λογαριασμού χρήστη σας.

Αποστολές προϊόντων εκτός Ελλάδος γίνονται μόνο με courier και χρέωση κάρτας ή μέσω PayPal.

Αν έχετε εγγραφεί ως χρήστης, κάντε login με το email και το password σας και μεταβείτε στην ενότητα Ιστορικό παραγγελιών. Εκεί, θα βρείτε το ιστορικό όλων των παραγγελιών σας, και θα μπορείτε να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της κάθε μίας.

Αν έχετε κάνει αγορά ως επισκέπτης, επιλέξτε Εντοπισμός παραγγελίας και αναζητήστε την παραγγελία σας με το email που δηλώσατε κατά την αγορά και τον αριθμό παραγγελίας που λάβατε μέσα στο email επιβεβαίωσης. Η λειτουργία του εντοπισμού παραγγελίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από χρήστες που είναι εγγεγραμμένοι.

Τα status των παραγγελιών είναι τα εξής:

Παραγγελία: Η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί και αναμένει επεξεργασία.
Σε επεξεργασία: Η παραγγελία σας βρίσκεται σε στάδιο επεξεργασίας.
Έτοιμη για συσκευασία: Η παραγγελία είναι έτοιμη για τιμολόγηση
Έτοιμη για παραλαβή: Η παραγγελία είναι έτοιμη για παραλαβή στο κατάστημα
Απεστάλη: Η παραγγελία παραδόθηκε στο courier
Παρελήφθη: Η παραγγελία παρελήφθη από το κατάστημα
Μερική αποστολή: Η παραγγελία παραδόθηκε στο courier με ελλείψεις. Τα είδη που εκκρεμούν θα αποσταλούν ξεχωριστά, χωρίς επιπλέον έξοδα
Μερική παραλαβή: Η παραγγελία παρελήφθη από το κατάστημα με ελλείψεις
Ακυρώθηκε από τον πελάτη: Η παραγγελία ακυρώθηκε online από εσάς
Ακυρώθηκε: Η παραγγελία ακυρώθηκε μετά από συνεννόηση μαζί σας
Λήξη περιόδου παραλαβής: Το περιθώριο των 10 ημερών για την παραλαβή της παραγγελίας σας από το κατάστημα έχει λήξει. Πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημα ώστε να συμφωνήσετε νέα ημερομηνία παραλαβής.

Για να ακυρώσετε μία παραγγελία που δώσατε με οποιοδήποτε μέσο (τηλεφωνικά, μέσω internet κλπ), μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών 210 2708270 ή να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email ή facebook.

Ειδικά για παραγγελίες που έχετε δώσει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, μπορείτε να τις δείτε και να τις ακυρώσετε και μέσα από το ιστορικό παραγγελιών σας (αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης) ή μέσω του εντοπισμού παραγγελίας (για όλους τους χρήστες).

Για να ακυρώσετε μία παραγγελία απλά επιλέξτε Ακύρωση στις επιλογές του μενού. Μπορούν να ακυρωθούν μόνο παραγγελίες που βρίσκονται σε στάδιο Παραγγελία.
 

Για έως 10 άτοκες δόσεις επιλέξτε πληρωμή με πιστωτική κάρτα, που έχει εκδοθεί από Ελληνική τράπεζα. Πατήστε εδώ για να δείτε τις πιστωτικές κάρτες, οι οποίες δίνουν online άτοκες δόσεις.

Για αγορές από 35€ με Klarna έχετε έως 3 άτοκες δόσεις με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα.

Παραδόσεις εντός Ελλάδος
Τα άμεσα διαθέσιμα είδη παραδίδονται μέσω courier ή BOX NOW μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες περίπου.

Παραδόσεις εκτός Ελλάδος
Για παραδόσεις εκτός Ελλάδος ο χρόνος που απαιτείται ποικίλλει ανάλογα με τη χώρα αποστολής.

Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής. Παρακαλούμε διατηρείστε την απόδειξη επιστροφής.

Εμείς, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της επιστροφής σας θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα που λάβαμε (συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των εξόδων αποστολής), με πίστωση της πιστωτικής σας κάρτας ή του λογαριασμού σας στο PayPal, αν επιλέξατε αυτούς τους τρόπους πληρωμής ή με κατάθεση στον λογαριασμό σας για πληρωμές με αντικαταβολή.

Φέρετε ευθύνη για μείωση της αξίας των αγαθών λόγω χειρισμού μη απαραίτητου για τη δοκιμή τους. Το αγαθό πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και σε άριστη κατάσταση. Δεν επιστρέφονται αποσφραγισμένα αγαθά μη κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής (πχ καλλυντικά) και αποσφραγισμένοι φορείς οπτικοακουστικών εγγραφών και λογισμικού (CD, DVD κλπ).

Μπορείτε, εναλλακτικά, να αντικαταστήσετε οποιοδήποτε προϊόν της παραγγελίας με άλλο προϊόν χωρίς να χρεωθείτε με νέα έξοδα αποστολής.

 

Παρακαλούμε στείλτε την επιστροφή σας προς: 
Τηλεμάρκετινγκ Α.Ε. 
Δ. Σολωμού 56
14234 Νέα Ιωνία

Παρακαλούμε εσωκλείστε στο δέμα το δελτίο επιστροφής ή σημείωμα με τα στοιχεία που δηλώσατε κατά την παραγγελία (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο, email) και οδηγίες για επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση με άλλο είδος.

Πατήστε εδώ για να τυπώσετε το Δελτίο Επιστροφής ή δημιουργήστε το δελτίο επιστροφής σας μέσα από την παραγγελία σας (επιλογή Επιστροφή).

Προτεινόμενη Υπηρεσία Επιστροφής
Για Ελλάδα: Μπορείτε, αν επιθυμείτε, να παραδώσετε τα αγαθά στην ACS, χωρίς να πληρώσετε και θα παρακρατήσουμε το κόστος αποστολής (3,90 € έως 2 κιλά συν 0,60 € για κάθε επιπλέον κιλό) από την αξία της επιστροφής.

Για Κύπρο: Μπορείτε, αν επιθυμείτε, να καλέστε την ACS Κύπρου στο 77 777 227 και να ενημερωθείτε για το πλησιέστερο κατάστημα ACS όπου μπορείτε να δώσετε το επιστρεφόμενο δέμα (κόστος 2€ έως 5 κιλά) ή ζητήστε να το παραλάβουν από τον χώρο σας με την υπηρεσία ACS D2D (κόστος 3,6€ έως 5 κιλά)

Τα παραπάνω ισχύουν για αγορές από απόσταση (μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, μέσω τηλεφώνου κλπ), ακόμα και αν επιλέξατε ως τρόπο παράδοσης παραλαβή από συγκεκριμένο κατάστημα. Για αγορές που πραγματοποιήθηκαν μέσω του δικτύου των καταστημάτων μας έχετε δυνατότητα αντικατάστασης μόνο με άλλο προϊόν και όχι επιστροφής χρημάτων.

Εάν είστε κάτοικος εξωτερικού μπορείτε να παραγγείλετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα επιλέγοντας ως τρόπο αποστολής courier και ως τρόπο πληρωμής πιστωτική κάρτα ή PayPal.

Οι οδηγίες χρήσης των προϊόντων μας είναι διαθέσιμες σε μορφή PDF και είναι προσβάσιμες μέσα από τη σελίδα της αναλυτικής περιγραφής κάθε προϊόντος.

Για να τις δείτε θα πρέπει να έχετε εγκατεστημένο στον υπολογιστή σας το PDF Reader της Adobe. 

Κάποια προϊόντα μπορούν να παραδοθούν συναρμολογημένα και έχουν σχετική ένδειξη στην αναλυτική περιγραφή προϊόντος και στο καλάθι.

Επιλέγοντας τη συγκεκριμένη υπηρεσία ενημερώνεστε αυτόματα και για το κόστος της.

Η υπηρεσία συναρμολόγησης είναι διαθέσιμη μόνο για παραδόσεις εντός Ελλάδος.

Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας και δωρεάν επισκευής στο ιδιόκτητο service μας, η οποία κυμαίνεται ανάλογα με το προϊόν από 6 μήνες έως 2 χρόνια.  

Ο χρόνος της εγγύησης που προσφέρεται σε κάθε προϊόν αναγράφεται στην αναλυτική του περιγραφή.

Μετά την πάροδο της περιόδου εγγύησης προσφέρονται υπηρεσίες επισκευής με πολύ λογικές χρεώσεις, για όλη τη διάρκεια ζωής του προϊόντος.
 

Με την υπηρεσία Αποστολής Δώρου μπορείτε να επιλέξετε το ιδανικό δώρο για κάθε περίσταση και να το παραλάβετε με αμπαλάζ και ευχετήρια κάρτα!

Μπορείτε, ακόμα, να ζητήσετε το δώρο σας να παραδοθεί απευθείας στον αποδέκτη και να παραλάβετε την απόδειξη αγοράς ταχυδρομικά στο σπίτι σας. Σε αυτή την περίπτωση είναι υποχρεωτική η πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας ή paypal.

Το αμπαλαρισμένο δώρο σας τοποθετείται, επιπλέον, μέσα σε χάρτινο κουτί συσκευασίας, για να είναι ασφαλές κατά τη μεταφορά.

Κατά την πλοήγησή σας στην ιστοσελίδα μας μπορεί να συναντήσετε κάποιο προϊόν που σας ενδιαφέρει, αλλά δε θα θέλατε να το αγοράσετε άμεσα. Μπορείτε να προσθέτετε τέτοιου είδους προϊόντα στα αγαπημένα σας για να τα βλέπετε κάθε φορά που κάνετε login. Από τα αγαπημένα σας μπορείτε πολύ εύκολα να μεταφέρετε οποιοδήποτε προϊόν στο καλάθι σας.

Τα video των προϊόντων μας είναι διαθέσιμα μέσα από τη σελίδα αναλυτικής περιγραφής του προϊόντος και μέσα από το youtube κανάλι μας.

Ο κωδικός των προϊόντων εμφανίζεται μέσα στην αναλυτική περιγραφή του είδους, κάτω από το όνομα του προϊόντος με ένδειξη SKU.

Όλες οι τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι σε ΕΥΡΩ.

Εάν είστε πελάτης εξωτερικού και πληρώνετε με πιστωτική κάρτα η τράπεζά σας θα σας χρεώσει την παραγγελία σας στο τοπικό σας νόμισμα με ισοτιμία κοντά στην ισοτιμία ημέρας. Για την ισοτιμία ημέρας και ένα γρήγορο υπολογισμό της αξίας της παραγγελίας σας σε ξένο νόμισμα μπορείτε να επισκεφτείτε το http://www.x-rates.com/calculator.html